مصاحبه آرشیو خبر ها
بین یوونتوس و اینتر تفاوت زیادی است

بین یوونتوس و اینتر تفاوت زیادی است

موجی که همیشه نظرات ِ خاص و جالبی در مورد لیگ سری آ و البته یووه دارد اینبار هم پیش از یک بازی حساس در مورد شرایط یوونتوس و تیم ِ مقابل نظر می دهد .

دربیِ ایتالیا ؟

" اغراق نکنیم ، زمانی می شد نام این بازی را دربیِ ایتالیا گذاشت که اینتر در سطحِ یوونتوس بود ، اکنون تفاوتِ زیادی بینِ دو تیم وجود دارد ، می توانیم اینطور تعبیر کنیم که این بازی بین تیم ِ اول جدول و یکی از تیم هایی است که برای رسیدن به لیگِ اروپا می جنگد "

به نظر شما رُم و ناپولی چه چیزی برای رقابت کردن با یوونتوس کم دارند ؟

" یک چیز مشابه بینِ یوونتوس و رُم شخصیت تیمی آنهاست . نمی توان ریز به ریز تفاوتِ بین ِ این دو تیم را بیان کرد ، همچنین به دلیل این که 6 امتیاز فاصله در این نقطه از فصل زیاد نیست و می توانند جبران شوند "

" ناپولی تیمِ خوبی است ، اما مربی بازیکنان را خوب تحریک نمی کند و زمانی که با تیم هایِ کوچک بازی می کنند امتیازها را از دست می دهند ، زیرا این تیم میل و فکر عمل کردن مانندِ یوونتوس و رُم را ندارد "

" به عنوانِ مثال یوونتوس برابر لاتزیو فقط بازی را به تساوی نرساند ، زمان را تلف نمی کرد و می خواست بازی را ببرد . این چیزی است که ناپولی کم دارد "

به نظر شما بازیکن بدونِ جانشین در یوونتوس چه کسی است ؟

" ویدال ، او بازیکنی است که به عنوانِ هافبکِ تهاجمی ، هافبکِ دفاعی و مدافع بازی می کند "

به نظر شما یوونتوس موفق به حفظِ پوگبا خواهد شد ؟

" می گویم بله ، معتقدم که پوگبا برای رشد کردن چند سال در یوونتوس خواهد ماند ، اگر پیشنهادهایِ رد نکردنی ای رسیدند آن موقع یوونتوس است که باید تصمیم بگیرد "

یوونتوس چه چیزی را برای رقابت کردن در اروپا کم دارد ؟

" یوونتوس اکنون یک تیم خیلی بزرگ نیست ، یوونتوس بازیکنانی را دارد که خیلی تلاش می کنند و این برای موفقیت در ایتالیا کافی است ، اما برای موفقیت در اروپا این کافی نیست ، بازیکنانی لازم هستند که شاید کاپیتانِ تیم ِ ملی خود باشند "

" شاید مانند ِ چیزی برایِ یوونتوس 2005 یا 2006 وجود داشت ، جایی که کاناوارو کاپیتانِ تیمِ ملی ایتالیا و ایبراهیموویچ کاپیتانِ سوئد بود ، بازیکنانی که از نظر کیفیت و تجربه فراتر می رفتند . یوونتوسِ حالا این را کم دارد "

به عنوانِ یکی از بهترین مدیرهایِ تاریخ یوونتوس ، نظر شما درباره ی عملکردِ ماروتا و پاراتیچی ، و مخصوصاً در جذبِ جوانانِ با استعداد چیست ؟

" خیلی خوب ، قبل از هرچیزی این نتایج هستند که بیان کننده ی کار آن ها هستند و نیز اگر بازیکن جوانِ خوبی وجود داشته باشد فکر می کنم که آن ها اولین ها باشند برای جذبِ آن "

به هم خوردنِ معامله ی ووچینیچ-گوارین ...

" این به آسانی اثبات می کند که با اینتر نمی توان معامله کرد ! "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: